نقش هماهنگی با ولی فقیه در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

حماسه ای دیگر.......

راههای تحقق خلق حماسه سیاسی و اقتصادی

نقش هماهنگی با ولی فقیه در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

بر اساس روش اجتهادی جاری در حوزه های علمیه می توان با عنایت به «مفهوم مخالف» منطوق کلام رهبری عزیز، دست مکر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در سال آینده را نیز به عیان دیده و نقشه پیچیده آنان را حدس زد. به این بیان که وقتی رهبری معظم انقلاب به عنوان امام اجتماعی حرکت تکاملی جبهه توحید و ولایت، جهت گیری اصلی حرکت امت در سال جاری را تحقق حماسه در عرصه سیاست و اقتصاد با تکیه بر روحیه جهادی می خوانند؛ معلوم می شود که نقشه دشمن برای سال آینده از بین بردن امید و شور جهادی در مردم و مسوولین در عرصه سیاست و اقتصاد و شکست امام و امت در این میدان مبارزه نفس گیر است.

 

 

با این نگاه است که عقبه استراتژیک نام گذاری حکیمانه ولی امر مسلمین – به عنوان خلیفه به حق ولی عصر (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) در مبارزه جریان حق و باطل در عرصه جهانی – ظهور پیدا کرده و اهمیت حیاتی تحقق این شعار در عینیت بیش از پیش رخ می نمایاند.

جان کلام اینجاست. درگیری بین اسلام و کفر در عرصه جهانی به سرنوشت ساز ترین لحظات خود رسیده است. متفکران مکار دنیای استکبار – همچون دوستان هوشمند جبهه مقاومت – به خوبی فهمیده اند که سرنوشت تاریخ منطقه و جهان در این برهه از زمان و مکان رقم خواهد خورد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 19:41 ] [ میترامالمیر ]

[ ]